Memory Failure

To post δεν αφορά αποκλειστικά retro-crpg αλλά πιο πολύ retro beat-em up.
Κάθε 5-6 χρόνια τρώω ένα εφιαλτικό σκάλωμα/flashback προσπαθώντας να θυμηθώ τον τίτλο ενός retro παιχνιδιού (για Spectrum/Amstrad/Commodore) που έπαιζα μικρός.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά να το τρέχω στον Amstrad μου.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά την έγχρωμη διαφήμιση του στο Pixel, που ήταν χίλιες φορές καλύτερο από το ίδιο το παιχνίδι. Αν το είχα πάρει και original θα θυμόμουν και το εξώφυλλο του κουτιού, αλλά η αγορά original ήταν taboo εκείνες τις εποχές.

Θυμάμαι μέρος του tagline, το “… rules O.K.!” – ξέρω, δεν βγάζει νόημα, για αυτό και το θυμάμαι απο τότε- αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ το τίτλο.

Το εκνευριστικό με αυτό το παιχνίδι ειναι ότι συμβαίνει κάθε 5-6 χρόνια, όπως έγραψα πιο πάνω, Πάντα όμως, στο τέλος, ύστερα απο 3-4 μαρτυρικές μέρες που δεν μπορώ να ησυχάσω επειδή δεν μπορώ να θυμηθώ τον τίτλο, στο τέλος τον θυμάμαι ή τον ανακαλύπτω ύστερα από έρευνα. Πάντα κάνω μια νοητή σημείωσή στον εαυτό μου να μην το ξαναξεχάσω γιατί σε 5-6 χρόνια πάλι θα περάσω τις 3-4 εφιαλτικές deja-vu μέρες. Αλλά φαίνεται δεν μπορώ να αποφύγω το πεπρωμένο.

Βρίσκομαι ήδη στην δεύτερη μέρα της αναζήτησης του τίτλου. Έχω ψάξει όλα τα retro-directories με παιχνίδια του spectrum και commodore αλλά δεν έχω βρει κάτι. Εχω κατεβάσει όλα τα PIXEL σε pdf και θα αρχίσω σε λίγο να ψάχνω για τις διαφημίσει, θυμάμαι να τρέχω το παιχνίδι όταν πήγαινα 5η ή 6η δημοτικού, άρα πάνω-κάτω ξέρω σε ποιας χρονολογίας τεύχη να ψάξω.

Τα στοιχεία στην κατοχή μου είναι τα εξής.

Το παιχνίδι -νομίζω- είναι της Μelbourne Ηouse


Στην διαφήμισή δείχνει εναν που κρατάει ενα baseball bat που έχει αιμα και προσπαθεί να διασχίσει οριζόντια 3 lanes κατα μήκος. Του έρχονται οι αντίπαλοι απο την άλλη μεριά (κυρίως punks) τους οποίους χτυπάει με το ροπαλο. Η αισθητική θυμίζει την ταινια Warriors αλλά πιο έγχρωμη και με πιο πολλές καμπύλες, αν καταλαβαίνεται τι εννοώ.


Ο τίτλος που μου έρχεται στο μυαλό ειναι highway encounter, άλλα δεν ειναι ο σωστός. Αυτός ειναι τίτλος ενός άλλου άσχετου παιχνιδιού. Ή κάτι σε Highway Warriors..?
Εχω την εντύπωση οτι στο gameplay αν ρίξεις μια καλή με το ρόπαλο, αποκεφαλίζεται ο εχθρος και μετά κλωτσάς το κεφάλι. Αυτό βέβαια γίνεται και στο Barbarian οπότε μπορεί απλά να θυμάμαι λάθος.

The Warriors

Barbarian

I will keep you posted!

Leave a comment